as usual

Satt uppe till kl halv två i natt, som vanligt alltså. Att jag skulle upp vid 7 igen hade jag ingen tanke på, men en snäll vän påminde mig i rätt tid som tur var ;). Innan jag sen släckte lampan måste klockan ha varit minst halv 3 vilket ledde till att jag gick upp en aning senare än jag hade tänkt.
Men eftersom jag är van med stressiga morgonar gick allting igenom, förutom möjligen frukosten då... Fick kasta i mig en liten yogurt i bilen iväg till tåget.

Var och shoppade lite med Emma och målet var en ny vårjacka, men väl där fick jag med mig en otroligt härlig topp med puffärm och en blommig kjol istället;)


Hittade flera bra jackor, så det kommer antagligen sluta med att jag köper två, om ekonomin går ihop vill säga! ^^







Blommig topp - BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0