barndomsminnen

Hälsade på morfar och mormor idag, var otroligt länge sen vi var där ute så det kändes skönt att träffa dem igen :)

Av någon anledning rotade mormor fram en massa VHS-filmer bland annat från när jag döptes, några somrar på Öland och när mamma tog studenten. Sorgligt att se att vårt kära Duveholmshallen inte har förändrats ett dugg på 21 år, inte konstigt att det inte är i ett perfekt skick längre ^^

Dopet kändes helt okej att se på, främst med tanke på att jag var det enda av tre barn som faktiskt inte gallskrek. Under hela grejen bar pappa mig och jag var tyst som en mus och tittade nyfiket runt bland alla människor.
Haha, med tanke på den filmen skulle man aldrig kunna förstå hur envis och arg jag var som liten, vilket kanske är tur :) För min egen skull liksom!

Alldeles strax tänkte jag kolla på en fransk film med namnet Ensemble c'est tout, Tillsammans är man inte ensam.


                     Tur att de flesta bilder visar mig som en aning charmig istället för den jag verkligen var ^^


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så söt! :D



Sv: Önskar att jag kunde svara ja men tyvärr. Det är någon fri bild som syrran hittat på internet.

2010-04-05 @ 22:13:11
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0