butterfly

Ååh så underbart att sitta utomhus, även om naturkunskapen upptog det mesta av tiden. Inte för att jag var så ambitiös och duktig ändå, satt mest där och njöt av solskenet samt tog lite bilder. 

Fjärilar, humlor & till och med fåglar skapade den där riktiga känslan om att sommaren är på väg så småningom. På våren blir jag faktiskt glad av att se allt det där, tro det eller ej. I för sig skulle fåglarna kunna försvinna, de måste vara ett av jordens läskigaste djur, oavsett art. Visst, fågelkvitter är vackert, men där får skiten sluta!

Gick sedan in för att äta för ett tag sen och det här med att vara inomhus i soligt väder gör mig verkligen rastlös. Därför funderar jag på att traska iväg ut igen ;) Bara för att våren är här på riktigt! :D



 Tänk att vara en fjäril, fri och vacker liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0