Dagen i ord

Känner att jag har varit ganska effektiv idag trots allt. Att jag gick upp 11 är nog inget man borde tala om i det sammanhanget, men annars så. Har till och med hunnit sitta ute i solen ett tag, men får nog ta det lite lugnt där. I början i alla fall, om jag inte ska upprepa rudolf-med-röda-mulen-effekten som jag lyckas göra år på år. Går ut i början av sommaren, utan solskyddsfaktor och glömmer totalt bort att min näsa inte är med på samma noter som resten av kroppen.Annars brukar jag inte lyckas bränna mig, även utan solkräm, men just näsan..

Sen har jag faktiskt hunnit plugga lite, varit iväg och hämtat NewBody hos min tränare och snart ska jag ut och springa också. För nu skiter jag totalt i att jag inte är fullt frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0