Mobiler

Jag fryser som en gris! Inte för att grisar har något med kyla att göra, men av någon anledning har jag alltid sagt just så. Och sant är det också.. Jag fryser verkligen hela tiden, men inte alls förvånande med tanke på att det faktiskt inte är mer än 4 plusgrader utomhus. Och det här ska kallas vår?

Självklart uppmuntrar inte det här vädret till plugg, så jag sitter och kollar runt på vilken mobil jag ska satsa på. När den inte går att ringa på kanske det är dags ;) ?

Funderar starkt på någon av de här: Sony Ericsson- Vivaz eller Nokia - n97 mini



Båda verkar otroligt bra på olika sätt, men är det någon som har någon erfarenhet av någon av dem? :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv: Låter vettigt, det var så morfar räknade. Själv fattar jag fortfarande inte det där med x men annars låter det vettigt. ;)



Det vore ju en katastrof om vi blir tvungna att ha vantar på stranden. NÄ, usch! jag vill inte ens tänka så efter denna jäkla vinter. Jag vill ha sommar, värme och sol!

2010-04-23 @ 14:54:17
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0