Gold

Insåg att jag faktiskt åt glass igår. Verkligen imponerande tänker ni!
Magnum Gold blev det denna gång, och självklart måste den också få ett litet omdöme.

Visst fungerar den, och gott smakar den också!
Kanske inte världens sommarglass. Den passar nog bättre till en mysig filmkväll eller en regnig och grå sommardag.

Imponerande att det som ska vara guldfärgat faktiskt är det också, även om det här på fabriksbilden har en något för gul färg. Täcket smakar en smula caramell vilket tillsammans med glassen och kolasåsen innuti skapar en ganska mättande känsla.

God glass, men ingen absolut favorit!


Kommentarer
Postat av: Louise

Visst är hon grym?! :)



Åh, den glassen måste jag testa. Den verkar ju ganska smarrig!



2010-04-08 @ 13:14:59
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Pia

Sv: Tack!

Mina idéer brukar inte komma ofta, men det är alltid lika roligt att få dem :D



Min påsk var nog rikgit bra!

2010-04-08 @ 15:48:30
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0