grey

Att det ska vara april är ett skämt (ett aprilskämt kanske?) , speciellt med tanke på att jag faktiskt cyklade hem med tjocka vantar idag. Lovande inför sommaren? Får nog sitta med vantar på beachen också...

Tänkte sätta igång med träningen idag också, inför ett uppdrag i Idrott & Hälsa A, men vädret är inte så lockande så jag planerar nu och sätter igång på torsdag istället ;)

 Skjut upp allting! Det fungerar ju alltid!

Nu ska jag sluta skriva meningslösa inlägg med meningslösa ordvitsar som absolut inte är roliga.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vantar på stranden känns ju jättebra. Eller inte...



Sv: Det är lugnt, jag hade inte förväntat mig ett svar i helgen. ;)



hur sjutton lyckades du få ner kudden i väskan!? :O Antingen måste du ha en väldigt stor resväska eller också en minimal kudde. Det borde vara omöjligt att få ner en kudde i sin resväska.

2010-04-20 @ 18:11:31
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sv: Det tycker jag att du ska göra. :) Exakt, sprida dem! =)

2010-04-20 @ 20:58:07
URL: http://angelicayltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0