hard work-work

Tänkte härmed meddela att mina lata dagar på sommaren är slut. Denna sommar ska jag lyfta ändan ur vagnen och arbeta i tre veckor. Visserligen ett kommunalt sommarjobb med utomhusarbete, men det skiter jag totalt i just nu! Man får ju pengar ^^

Under resten av veckorna får jag försöka ta och göra massor av saker, så jag väger upp de veckor man faktiskt missar. I för sig skulle man ju kunna inflika att dagen tar ju inte slut vid 4, och det är ju sant ;) Alltså inget att misströsta för att man inte får vara ledig hela lovet!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skönt med pengarna åtminstone. Och om inte annat har man ju halva eftermiddagen och större delen av kvällen på sig att göra saker, äta glass tex. 10 veckor sommarlov är ju inte nog. ;)



Sv: Så efter. :P (Jag hade ingen aning om vad min kamera hette och har inte orkat leta reda på namnet) Min älskade digitalkamera heter Casio EX-H10, den rosa. :)

2010-04-08 @ 22:05:07
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: Louise

Men eller hur?! Jag tror det skulle vara ganska roligt! ;D



Vad är det för jobb du ska jobba med i sommar?



Puss

2010-04-09 @ 01:05:45
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Pia

Du har ju haft tur om du fått ett sommarjobb, men jag förstår ändå hur det känns att behöva arbeta på sommarlovet, men pengar är ju aldrig fel :P

2010-04-09 @ 06:58:04
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0