Härlig lovdag<3

Skulle träffa Emma på stan vid kvart över 10, vaknade en timme innan och hade ungefär en halvtimme att göra mig i ordning. Självklart kom jag lite sent istället, men hon tar det nog lugnt. Varken hon eller jag brukar faktiskt kunna komma i tid i vanliga fall ^^

Vi hade en riktigt rolig stund i centrum, åt mat på coffee & lounge samt fikade. Riktigt god tacowrap finns det där, bara så det riktigt vattnas i munnen ;D Däremot hade jag en aning beslutsångest, mellan sallad och taco. Tacosen vet jag är god och salladen såg riktigt god ut den med. Sen insåg jag att salladen ändå bara skulle leda till ännu mer beslutsångest... Jag menar, man måste ju välja sort där också! Alltid något som är svårt.

Sprang dessutom runt med skoskav hela dagen vilket resulterade i ett akutköp av plåster på DocMorris, ett nyss apotek. Gulligt namn eller vadå? Fast det gjorde faktiskt inte så mycket :)

Några timmar senare drog vi iväg och spelade lite bowling. Väldigt roligt det också, även om vi kanske inte är några proffs. Jag vann med 136 poäng, och då känns ju faktiskt allting rätt kul ändå! :P

Har saknat den tjejen! Stilstudier från bowlingen samt lite andra mobilbilder kommer upp ikväll, när jag kan ha andra datorn. Där syns det verkligen vilka stjärnor vi är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0