hektiskt

Provet imorse var ett stort misslyckande! Jag fattar faktiskt inte att man ska läsa så mycket text som flera och svara på en massa frågor dessutom på enbart en timme. Att texten innehåll ett ganska svårt språk gjorde absolut inte det hela bättre!

På eftermiddagen åkte jag bil med mia föräldrar hem och köpte en jacka på vägen. Att vi åkte runt till fyra olika H&M för att hitta den i rätt storlek är en annan poäng. Det ledde till att vi var hemma en kvart innan träningen började, så efter att ha kastat i mig en frukt och på med träningskläder åkte vi iväg igen.

Nu är jag trött och tänkte ta en dusch för att sedan försöka dra mig mot sängen. Eftersom jag inte somnade förän tre i natt och gick upp två timmar senare känner jag att lite sömn är nödvändigt ;)

Avslutar med ännu en låt av Manian, kanske en nyfunnen favorit för tillfället?

Welcome to the club


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hur långt har du till skolan om du går upp klockan fem?! :O Eller hur lång tid behöver du för att göra dig klar? ;)



Sv: Haha, alltid! Eller... Det vore nog bra om man (jag) förbrände lika mycket som jag får i mig om man hela tiden lever efter att "livet är en fest". Fast om man ser till "fest" i Sudan betyder det Majsgröt till frukost... ^^ haha

2010-04-12 @ 22:43:04
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0