just because i love it

Hela dagen igenom har känts så otroligt bra.  Jag skulle till och med kunna säga att jag hade sovmorgon imorse. Även om det är något av en förolämpning mot ordet att gå upp klockan 7 och kalla det sovmorgon. Rättare sagt hade jag ingen skola, jag åkte hem till en nyvaken Jennifer och umgicks med henne under dagen istället. Kul att träffas mer utanför skolan också! :D Vi hann till och med göra några absolut viktiga naturkunskapsfrågor ^^

Gaah! Sista träningen innan Umeå har jag nyss avverkat idag, kändes riktigt bra på vissa ställen faktiskt :D Bara för att vårt lag är grymt!<3

Längtar jag dit? Absolut!
Är jag mer nervös än någonsin? Ohja!

Nu ska soffan få finbesök och Grey's Anatomy likaså.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt med en skolfri dag! :)



sv: Taaaack! :D



Ja det är hur knepigt som helst. Jag skulle inte få gjort ett dugg utan designadinblogg.se och deras hjälpforum. :)

2010-04-14 @ 22:47:47
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0