make it shine

Usch! Tänk att det faktiskt är skola imorgon igen. Lovet har gått alldeles för snabbt som vanligt och det känns som att jag inte har hunnit med någonting Dessutom börjar vi med nationellt prov imorgon bitti. Franska denna gång också, men läsförståelse istället. Jag kan ju bara säga att en vecka lov till inte alls skulle sitta fel.

Idag håller jag på med absolut nödvändiga saker, med andra ord städning. Det värsta är att jag fastnar här hela tiden, så inte mycket blir gjort.

Samtidigt tänkte jag börja packa inför Umeå och se vad som saknas. Av tidigare erfarenhet kommer jag inte att hinna under veckan och börja packa på torsdag kväll och inse vad som saknas alldeles för sent för att rätta till det. Därför är jag smart och börjar idag, om inte annat har jag i alla fall tänkt tanken ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

Men eller hur?!

Tycker sånt är lite spännande hur allt funkar egentligen med blogg och allt vad det innebär!



Puss

2010-04-11 @ 17:48:40
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0