måndagsunderhållning

När solen sken vid lunchtid gick jag ut och njöt av solskenet och tog lite bilder. Senare på eftermiddagen träffade jag Baoan och vi drog oss ner mot stan. Vi gick mest och pratade. Hon tog lite bilder med sin nya digitalkamera också, som jag kan hoppas att hon skickar till mig senare. Men jag är inte riktigt säker på den saken^^

Var dessutom otroligt peppad på att springa idag, men min hals är inte riktigt med på samma noter. Tror att det är bättre att jag vilar lite idag och kör gärnet imorgon istället. Låter perfekt i mina öron!


Enda bilden av oss jag fick idag. Baoan i sina söta rosa skor :)

 
Blommor som äntligen har börjat blomma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0