Maria Montazami

                                     

Det här måste ha varit första avsnittet av Svenska Hollywoodfruar jag sett för den här säsongen.
Maria Montazami är ju klockren och den största anledningen till att jag ens kollar.

Citat från idag:
- Det hade nog varit lättare om jag var ful i allt, för då kanske jag skulle vara fin i något.

Hm... undra hur hon tänkte där?

 

 

Eller när hon förklarade att hon aldrig skulle använda strumpor, man blir ju så inbakad, och vad har hon på fötterna om inte ett par strumpor. Och sedan försöker hon få fotografen att sluta.

Man skulle ju kunna fråga sig om hon tänker alls vissa gånger? Svaret är troligen nej, men det är ju faktiskt det som utgör charmen :)

 Det komiska är att hon verkar vara väldigt lik sin mamma, både på sättet och på rösten Men tur är det väl att någon är Maria, lite underhållning sisådär :)

Framöver kommer jag sitta bänkad framför tvn på måndagar, med lite världsbäst hollywoodunderhållning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0