meningslös dag

Haha en ganska meningslös dag om jag får säga det själv. Lovade mig själv att packa ner lite saker, och jag höll mitt löfte och tog tag i det. Någorlunda bra i för sig eftersom bara ett par leggings och en luftmadrass åkte ner. Sn så får sista dagen innan skolstarten vara meningslös, ångesten över skolan finns liksom där... 

Solen har dessutom varit framme hela dagen, men ändå har jag bara varit ute en kort stund. Tänkte sätta mig och plugga lite franska utomhus nyss, men insåg att det var en aning kyligt och att jag inte har en aning om var våra stolar är och hur rena de faktiskt är ^^ Så skippade det, och här sitter jag igen.

Efter maten tänkte jag slänga på mig ett par skor och ta en promenad, om mina skoskavsfötter klarar att gå så långt är en fråga. Men jag kan ju ge det ett försök ändå, när det väl är helt okej väder ;)

                  Bara för att jag är sugen på att äta just den här glassen (Y) ---->

Kommentarer
Postat av: Katrin

ser gott ut :D<3

2010-04-11 @ 20:27:10
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0