Minnesvärt

Umeå slår Helsingborg! Tyvärr alltså ^^ Men vi har ju mognat SÅÅ mycket under ett år, alla samtal var verkligen i en mogen stil där kunskap och erfarenhet spelade stoor roll. Dessutom tror jag att vi alla lärde oss minst något mycket viktigt!  (ironi har vissa svårt att förstå ^^)

Några tänkvärda moments från helgen (antagligen en aning för interna för att förstås av alla)

I Docksta är det faktiskt svart!

Bella (söndagsmorgon): Är det någon som har flyttat hallen?

Blow my whistle babe!

Tänk på! Akta ögonbrynen! Man vet aldrig vad som slår läger där ^^

Man kan alltid fråga Lena!

Under helgen har jag tappat all tids- och rumsuppfattning, allt ställs liksom upp&ner. Har ingen aning om var vi har åkt eller vilken tid på dygnet det var. Måste vara skadligt med för mycket bussåkande, speciellt om man sitter bredvid bella! Om det är hon som är personlighetsskadad efter mitt sällskap skulle man kunna tänka sig också :P

Mest spelade låten: (till och med lite körsång hann vi med ^^)



Måste allra sist tillägga att One three hill kan lära en mycket. Tjejer och basketspelare säger allt ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, roligt inlägg! =D Verkligen minnesvärt. Jätte kul. =)Måste göras om. Ja som sagt synd på medaljen. :/ Men ett grymt lag, det håller jag med om! :D ses imorgon! kram =)

2010-04-20 @ 16:09:56
URL: http://angelicayltin.blogg.se/
Postat av: Maria

Det låter ju som en jättekul resa! :D

2010-04-21 @ 21:55:19
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0