never again

Nej, nu är det slut med att äta för min del. FÖRALLTID!
Nja, det är så det känns just nu i alla fall.
Om man räknar ihop påskmaten, godiset, glassen & tårtan så tror jag att jag har ätit så det räcker för en hel vecka, om inte för ett helt år. Men det är inget att oroa sig för, imorgon är jag lika hungrig som vanligt igen ;) Jag lovar!

Riktigt gott var det i alla fall, och en trevlig påskafton med kusinerna och mina farföräldrar. Bland annat bjöd dagen på en promenad i solskenet och en massa skratt. Förutom maten och godiset då... ;D

Imorgon antar jag att vi tar en tur till storstaden, eller Norrköping i alla fall... Skulle tydligen kolla dator eller något och då kan man ju passa på att göra något annat. ;)

Puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0