norrköping med louise :)

Hihi! Louise tog med mig till norrköping för att kolla på... Ja, på Eric Saade faktiskt. Var något speciellt med media markt där, och just idag skulle han komma dit. Jag tycker, tro det eller ej, att han ser otroligt bra ut och sjunger fantastiskt, men i jämförelse med Louise är det ingenting. Hon är nästan alldeles besatt ^^

Kul var det i alla fall :D Bilder kommer troligtvis upp, men just nu muppar bloggen och vill inte lägga in  nya bilder i inläggen utan att allt hänger sig. Hm... undra vad felet är. Får nog kolla upp det eftersom det blir lite bildlöst liksom :)

Nu kollar jag på första delen av Luftslottet som sprängdes eftersom jag missade det förra veckan. Så man är med för dagens avsnitt alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0