shaking

Som vanligt har jag uthärdat en skoldag från klockan 8, men jag hade turen att vi faktiskt slutade 15.15 istället för en timme senare som vi brukar ;)

Just nu springer jag runt som en galning och försöker packa allt som ska med tills helgen. Dessutom skulle man nog kunna utse mig till att vara världssämst på att packa!

Anledningar:

- Jag packar alldeles för mycket
- Jag är världssämst på att vika kläder
- Jag glömmer bort vad jag har packat ner och river upp allting igen.
- Jag glömmer något som är absolut viktigt


Ändå känns det som att jag har lyckats helt okej idag ändå, än så länge är väskan inte proppfull... Men jag är ju inte klar än^^ Hur människor som faktiskt kan packa lyckas är en fråga, jag har ingen aning! Jag förstår liksom inte logiken i det :P


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vet precis vad du menar. Jag fattar inte heller hur man ska kunna packa. Jag har gett upp alla försök med att vika kläder och lägga allt snyggt. Jag slänger ner allt jag vill ha med och sedan får någon hjälpa mig att stänga - antingen genom att sätta sig på den eller dra igen när jag sitter på den. Går inte igen annars. ;D

2010-04-18 @ 11:57:04
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: Heyli

nu kommer ett sent svar för jag har inte riktigt haft tid för bloggen i veckan..



men ja den där lilla salvan är helgrym, absolut värd att testa :)

2010-04-18 @ 18:49:35
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0