Signalfel

Började inte förän 11 idag och kunde därför ta tåget som gick vid 9 :) Att jag vaknade en stund tidigare med helt röda ögon var väl inget man hurrar över, men med lite ögondroppar såg jag tillräckligt normal ut för att gå till skolan. Antagligen är det någon sorts allergi som spökar, speciellt med tanke på att jag blir precis likadan varje år vid ungefär samma tidpunkt.

På tåget på vägen hem vid halv 5 stannar vi efter ca 200 meter av signalfel, och två gånger till på vägen. I för sig är hela min hjärna ett stort signalfel, så jag är van med den biten ;) Det gör ju att man överlever det lite lättare :)

Nu ska jag städa upp lite på mitt rum, ser helt kaotiskt ut med det mesta av förvaringen på golvet. Träningen skippar jag idag, jag orkar faktiskt inte träna när jag knappt kan andas genom näsan.

Puss


Kommentarer
Postat av: miiah

sv: aha okej, där ser man :)

Aha okej, du hade ju kunnat gå barn och fritid ändå, man kan ju välja till kurser och sådär som natur också har :) men det kanske är lite för sent nu :p haha. men du trivs på natur med eller? :)



haha eller hur! Dem måste vara väligt påhittiga och kreativa ;) Det är ju samma sak med O.C och one tree hill :) dem har också funnits jättlenge!



haha tack så jättemkt ;) jag blir knappt glad över mina MVG längre bara för jag har så många :P haha, har börjat bli van vid det nu ;P



allt bra idag? :)

kam

2010-04-30 @ 11:33:25
URL: http://miijauh.blogg.se/
Postat av: miiah

fick du min kommentar förresten? :O

2010-04-30 @ 11:33:53
URL: http://miijauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0