snö!?

Nu får fan snön gå och ta sig, det är faktiskt april och meningen: "Det snöar!" borde inte höras någonstans. Men så är det, det snöar, massor.  Jag var nyss ute och cyklade en stund, och allt jag kan säga är att bland annat mitt öra är helt förlamat av kylan och när cykeln låser sig på högsta växeln blir allt en aning jobbigare. Motvinden förgyllde ju faktiskt inte stunden den heller.

Tänk! För en vecka sen satt jag utomhus i kortärmat. Solen sken, det var varmt och man kände att sommaren är på gång. Nu är marken återigen täckt av snö, skit också! Sol, glass & värme är mer min grej ;)


 Motljus ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usch, usch, usch!! Fast fin bild. :)



Sv: Jag också! :D Dessutom är det inte lika många som har dem som tex vita så även om det är Converse blir de lite personliga. :)

2010-04-23 @ 15:08:54
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0