tonight

Meningen var att vi alla tre skulle ut och äta först.Men... Lina har ju ett otroligt stressigt liv och av olika anledningar mötte hon oss 2.5 timmar senare än vad det var tänkt från början. Men det gör faktiskt inget. Baoan och jag åt på stan och mötte upp Lina senare. Åh vad jag har saknat den tjejen! :D

Djulö fick finbesök av oss och vi gick runt där och träffade en massa roligt folk, tog lite bilder och hade allmänt kul. En viss person skulle luta sitt paraply på bryggan och tappade i det i vattnet genom en springa. Låter en aning konstigt, men jag lovar att det framkallade en hel del skratt.
Jag träffade dessutom Bella med en rätt absurd hälsningmetod. Men allt fungerar i folkmassor ;D

När folk började lämna djulö stack vi hem till Lina och pratade och umgicks en liten stund bara. Väldigt trevligt måste jag säga och otroligt efterlängtat även om kvällen var alldeles för kort. Vi måste träffas mer!

För att avsluta det hela kom jag hem för några minuter sen från Lina och kan passa på att säga att jag har haft en riktigt bra valborgskväll :D Nu funderar jag på sängen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0