tuesday

Träningen började klockan 10 idag och förvånande nog tog jag mig upp redan vid halv nio.
Efter lite halvdant morgonfix gick jag ut för att fixa cykeln.
Årets första cykeltur var faktiskt planerad till idag!
Efter en tids pumpande insåg jag att cykeln hade punka, så det var bara att använda benen och gå till Duveholmshallen. En kvart innan träningen började och jag har minst 20 minuters gångväg. Jävla cykeljävel alltså!

Träningen gick sådär för min del, kände mig inte alls på topp. En aning frustrerande med tanke på att vi ska till Umeå om lite mer än en vecka... Äsch, får väl försöka ta mig i kragen och ta igen dagens träning imorn istället.

Efter träningen fick jag ett sms från Baoan, så vi drog på stan när jag fixat lite. Kul att träffas lite liksom ;D

Snart börjar Desperate housewifes och jag ska sittad bänkad framför tvn :) Så Ciao!


Kommentarer
Postat av: Viikiiee - [Foto & Vardag]

Fiin blogg du har! :)

2010-04-07 @ 09:31:03
URL: http://viikiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0