underbart!

När jag cyklade till tåget imorse haglade det, i norrköping regnade det och likaså här hemma på eftermiddagen. Ni vet, ett sånt där väder när man bara vill lägga sig under täcket och sova? Alldeles så kände jag ända tills jag kom ner till hallen.

Kände att jag är absolut tvungen att meddela om vår alldeles underbara träning idag. Jag och Lisa var så otroligt taggade, vi har till och med lagt upp en plan vad nästa mål på tumbling är. De här gången blev det en massa frivolter & handvolter i samma varv som flickisar. Grymt lyckad träning! Dessutom grymt rolig också ;)

Nu förstår jag verkligen vad det är jag älskar med gymnastik, utmaningen tillsammans med den otroliga kicken man får när man lyckas med nya varv!

Nu är det i alla fall slut med motion för dagen, ska nog lägga mig ner och läsa lite. Tagga ner, för imorgon ska jag och Baoan cykla en bit på morgonen, som en del i idrottsuppdraget. Får hoppas på lite mer uppmuntrande väder då ;)




 Fristående Umeå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0