Smaskens!

Dagen innan påskafton måste man självklart förse sig med med en massa godis. Men jag lovar, det är bara en tillfällig svacka över påsken. Sen så skippar vi godiset. En påsk utan godis är ju... som en påsk utan godis. Det fungerar inte!

Mina personliga favoriter Dragéägg är helt underbara och är något jag kan lyckas äta hur mycket av som helst. Glada och otroligt söta färgägg  med några i chokladvarianten också, kan det bli mycket bättre?

Dessutom fyllde vi ett påskägg på ICA i år, som varje år faktiskt. På några timmar har det gått från totalt överfullt till en lite mindre volym och jag är konstigt nog oskyldig! Hm.. det måste undersökas!







Kommentarer
Postat av: Katrin

(Ledsen för sent svar)

Jag ska vara med en kompis under lovet. Shoppa, festa och gå på bio! :) Sj? <3

2010-04-02 @ 20:46:11
URL: http://kakatrin.blogg.se/
Postat av: Baoan

Tänkte att det var dags att kommentera lite, men det blir kanske inte en snäll kommentar för dig..



Vi har fortfarande mer än hälften kvar av påskägget från ICA.. ingen verkar vilja äta godiset :(



Glad Påsk! <3 även om det är lite sent nu =P

2010-04-06 @ 00:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0