påskdagen

Av någon anledning kom jag upp redan vid halv nio idag, vilket gjorde att vi åkte iväg till Norrköping redan vid 11. Anledningen var datorer och mobil till mig eftersom det kanske är dags att byta ut den när det inte går att ringa på :P Jag tröttnade rätt snabbt och gick iväg och kollade på kläder istället, alla teknikprylar gör mig  verkligen snurrig i huvudet.

Försäljare som är helt inne i sitt ämne och står och pratar i sin lilla fantasivärld om en massa tekniskt hit och dit, nej det är faktiskt inget för mig.
Två datorer slutade dagen med i alla fall, en stationär och en bärbar till mamma. Ingen mobil tyvärr, blev inte så mycket tid att kolla på det och att mina föräldrar måste ju godkänna priset också ^^ Jag köpte ett par tygskor i alla fall ;D

Efter en liten inbjudan från kusinerna åkte vi dit och åt lite mat samt lekte lite med dem. Så himla härliga de är alltså!

Mina nya tygskor, undra hur länge de kommer att hålla sig fina :P
Från Scorett


Kommentarer
Postat av: Katrin

Jättefina skor! :)<3

2010-04-05 @ 14:31:01
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0