utsliten tjej!

Tror faktiskt inte att jag har återhämtat mig från förra helgens resa än, känner mig bara allmänt trött hela tiden. Antagligen hjälper inte mitt dåliga humör till på  traven heller. När man känner sig alldeles nere av olika orsaker finns det bara ännu fler anledningar till att sova.

Barnen fick sin dos av extraträning idag inför tävlingen också, så roliga och duktiga de är. Ingen träning för mig blev det inte, men kände ändå att det var roligare att träna dem ;)

Trots att humöret inte är på topp har jag alltid en långhelg framför mig att glädjas över ;D Studiedagar på måndag och tisdag, och visst måste jag plugga en av dagarna. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Oftast kommer något roligare upp istället :P Har inga speciella planer för någon av dagarna, men det kommer säkert att ordna sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0