Back to business

Skolstarten blev helt okej ändå, härligt att träffa alla vänner och klasskompisar igen. Om man tänker efter är det dessutom skönt att slippa den där nervositeten som kom när man började ettan.
Tänk! För ett helt år sedan vi satt där som nya ettor, tysta och aningen nervösa allihopa- Kanske för vilken klass man skulle hamna i, vilka lärarna var och hur man egentligen skulle trivas. En ny skola, en ny stad (för mig och en del andra likaså).

Ganska konstigt det där egentligen, att tiden går så fort och att livet förändras i en takt man knappt hinner med i. Men härligt ändå, för jag trivs verkligen på skolan med underbara vänner. Så det är nog bra ändå, att livet förändras alltså :)

Del av klassen efter vinsten i danstävlingen :)
En del av 2:1 (dåvarande 1:1) efter vinsten i danstävlingen på skolavslutningen! :) Ett nytt år i den , inte mig emot!



Första dagen enligt detta schema:  Upprop och lite information, sen var vi fria att göra vad vi ville. Några timmar på stan och sen lite Rix fm för min del. Synd att jag var tvungen att gå mitt i, innan de mest intressanta artisterna dykt upp. Annars en relativt bra konsert, ett plus för att det inte kostar ett öre att besöka den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: hihi ja! :)

Ja det är bra. Hur är det själv? ja det är hotell och restuarang jag valt. Känns bra hittils iallafall. :)

2010-08-20 @ 14:17:15
Postat av: angelica

glömde skriva namn

2010-08-20 @ 14:17:55
URL: http://ngelicayltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0