Färga hår

Tänkte bota min skolångest genom att fara iväg till Norrköping och träffa fina människor, men eftersom tågen går som de går och det blir svårt att hinna vara där tillräckligt länge (senaste går hem halv 9) fick planerna ändras. Mitt i städningen (som jag skjutit upp i åratal) smsade Louise och vi tog en promenad som slutade med att jag färgade hennes hår. 
Första gången faktiskt, och jag är stolt över att hon inte ser ut som.. Ja någonting hon inte borde se ut som!
Inte för att man skulle kunna misslyckas helt totalt med att färga den där utväxten, men ändå. Men med mina konstnärliga talanger vet man inte riktigt vad som skulle kunna ske.

(OBS: varning för internt skämt)
Louise och jag tänkte informera om att det är väldigt viktigt att betona vilken kroppsdel som ska sköljas med vatten om man får hårfärg i ögat.. FOTEN! Bara för att det är viktigt att konstatera en gång för alla liksom. (skämt åsido)

Öland 2010 - Jag saknar sommartiden på Öland! Tänk att jag tycker så mycket om att vara där.. Att ha sommarlov, bada, sola och ha det härligt :) Och imorn är det dags för verkligheten igen, bara sådär helt plötsligt...
Sandby - Öland




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0