Fullspäckat

Nu när vi har kommit igång på riktigt är det konstaterat, jag kommer troligtvis inte att överleva 2:an. I annat fall kommer jag att sluta helt apatisk och sitta hemma och sitirra rakt fram. Jag vet faktiskt inte vilket jag föredrar... Det låter ju nästan lika lockande båda två faktiskt.

Ändå försöker jag samtidigt se allt från den ljusa sidan och inser att jag kanske bara behöver lite hjälp på traven, typ min klocka och loggbok. Utan min klocka känner jag mig exposed, lite naken sisådär. Inte för att den har så stor inverkan på skolarbetet i sig, den vill jag bara ha. Bara för att liksom. Utan loggbok klarar inte min hjärna att hålla reda på allting utan att det blir till en enda röra. Skönt att ha allt nerskrivet. Så att man verkligen ser vad man borde göra, som man ändå inte tar tag i och gör. Perfekt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0