Funderar

Satt nyss och funderade lite (låter djupt, inte sant?) och insåg att två olika fenomen som ofta (med väldigt få undantag) händer just på bio. Det gäller i alla fall för mig.

1. Drälla en massa popcorn överallt - Jo, oavsett hur försiktigt man äter tappar man praktiskt taget alltid de där små puffarna överallt. Speciellt på golvet eller i u-ringningen. Helt plötsligt har man ett helt förråd innanför tröjan. Kan ju tänkas vara bra (om de andra tar slut liksom) , men ganska överskattat ändå.

 2. Sätta i halsen - Var kan man tänkas sätta i halsen om inte ett ställe där en massa människor vistas. Som dessutom vill titta ostört på en film och inte alls är sugna på att bli störda av någon stackare som sitter och  hostar för att försöka andas. Speciellt jobbigt är det att vara den stackaren som faktiskt är upphovet till att alla tittar sig omkring för att kolla vad som låter. Nä, inte roligt! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: Det skall bli roligt att se din "inspirerad av maria".



Tack! Nej jag hade inte naturligt vågit hår, inte sådär mycket i alla fall. På den där bilden hade jag nog haft håret flätat över natten. Jag brukade ofta kunna ha det, mycket enklare att reda ut då ^^



Jag antog att du skulle tycka om filmen :P

2010-08-28 @ 23:47:10
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/
Postat av: Maria

Känner igen det där fenomenet att tappa popcorn överallt (speciellt innanför tröjan). När bion är slut måste man liksom skaka ut allt det där som hamnat innanför, haha. :P



sv: Visst var det. Ja, precis! Man kände sig så gammal när man var fjorton och man inbillar sig nog att man såg ut ungefär som man gör nu. Men det gjorde man ju verkligen inte ;)



Ska bli kul att se din jämförelse också! :D

2010-08-29 @ 12:12:51
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0