Gröna Lund

Det blev ingen uppdatering från grönan igår, men jag kan konstatera att jag hade en riktigt lyckad dag Först blev det lite shopping inne i city. Jag på en desperat jakt efter jeans hittade ett par mellanblå i snygg modell på Zara för ynka 279 kr. Sedan ett realinne på cubus för 29 kronor. Så jag är nöjd.

En dag som den när många börjar skolan kan man inte förvänta sig mycket folk på grönan. Smart tänkte vi! Men det var många andra som kanske tänkt samma otroligt smarta tanke. Fullt med folk och kö överallt. Trots det hann jag åka insane två gånger och även om jag har en otrolig höjdskräck vågade jag mig på att åka fritt fall. Roligt, men ack så läskigt! ;)

Dock en alldeles bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Gröna Lund. =)

2010-08-18 @ 15:40:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0