Helg

Alla som hade sett She's the man hade rätt, filmen var sjukt rolig! Trots att jag var så trött att jag höll på att falla av stolen satt jag och småfnissade för mig själv mest hela tiden. Dessutom är filmen ganska sjuk också, det är ju inte väldigt troligt att de inte ens misstänker att Sebastian (Amanda Bynes) faktiskt är en tjej.
Men trots det:

4 av 5 toasters (Y)

Dagen till ära sov jag längre än vad jag har gjort på hela sommarlovet. Klockan tolv såg jag dagens ljus. Inte för att jag har några speciella planer för idag, så det spelar egentligen inte stor roll.


Jag och min vän mexicanen posar lite fint framför kameran. Är vi inte alltför söta tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0