let's give it a try

Sommarlovet kändes som ett perfekt tillfälle att ha tid med bloggen, i alla fall om det skulle blivit som planerat. Istället blev det en helt oförberedd bloggpaus, på över 6 veckor... Nu ska jag i alla fall ge det ett försök igen

De senaste fyra veckorna har jag tillbringat hemifrån. Tre och en halv vecka på Öland i farfar och farmors stuga. Vilket också är detsamma som att inte ha tillgång till internet. Sen blev det en direktbuss till Kalmar för fyra dagars träningsläger :) Som dessutom blev väldigt lyckade!

Nu när jag sammanställer sommarlovet inser jag att jag faktiskt bara har haft en dag då jag har suttit hemma och slappat hela dagen. Inte mycket vila, men ett otroligt bra sommarlov. Mestadels sol, bad och vänner, men även en hel del roliga utflyckter. Det är så jag vill ha det :)

Hoppas alla har det bra, och att er sommar har varit underbar!

Puss
/Sara

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skönt att du är tillbaka med bloggandet, hoppas du kommer ihåg och har tid för det nu under hösten också. :)

2010-08-15 @ 09:15:36
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: Maria

Roligt att du återupptagit bloggen. :)

Det låter som om du har haft ett jättebra sommarlov!

2010-08-15 @ 12:03:16
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Pia

Roligt att du är här på bloggen igen! Jag har några gånger nog funderat vart du försvunnit.



Låter som om du haft ett skönt sommarlov, även om du inte haft några slappdagar hemma.

2010-08-15 @ 15:21:06
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0