Picknick - inomhus

Dagen till ära hade Lina, jag och Baoan bestämt oss för att ha en mysig picknick. Självklart ska det gå från att solen nästan tittar fram till spöregn. Så planerna på Linas sista lediga dag blev istället lite mys inomhus och bland annat Ice Age 3. En film med otroligt rolig humor.
- Klockren rakt igenom skulle man kunna säga!
- Jakten på ekollonet, Sid som mamma och en gravid mammut gjorde allt!

Så mysigt blev det ändå och dessutom ganska underhållande när vinnaren i ett spel liknande "land och hav" var den som bedömde "parkbänksbil" som ett färdmedel. (ni vet när man får en bokstav och ska klura ut ord i olika kategorier) Det märks att humorn och smartheten är på topp sisådär innan skolstarten i alla falll!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova (självklart alldeles för sent) efter en fin nästa sista dan på sommarlovet.

Ska också tillägga att mina vänner är underbara! :)

Dagens låt (med lite inspiration från Lina)
Fools Garden - Lemon tree


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0