Saknaden...

..efter sommarlovet är enormt. Det är otroligt kul att träffa alla igen, men ändå saknar jag redan friheten av att bestämma själv vad man vill göra. Speciellt när man får läxa i en kurs man inte har påbörjat än. En läxa som dessutom består av ett dokument om mål och grunder i biologi samt kemi med 34 frågor att besvara Nej, nu vill jag ha sommarlov igen!

Jag saknar:

Glass från smultronstället, Söderköping och mysdag på Öland med kusinen. Raggsockor och höga strumpor, väldigt passande mitt i sommaren..

Byrum sandvik, underbart!








Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: Det var roligt att höra att du tycker om boken! Förhoppningsvis gör jag också det. Jag tyckte i alla fall om filmen, och böckerna brukar oftast vara bättre än filmerna.

2010-08-23 @ 14:28:05
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0