Skolstartsångest

Ångesten såhär sista dagen innan skolstarten smyger sig på... Sommarlovet -10 har gått så otroligt snabbt. Känns inte som mer än några veckor sen vi slutade skolan och hade ett långt och härligt sommarlov framför oss. Nu är allting slut och hur mycket man än ser tillbaka är det svårt att inse att tiden har gått så fort.
Någon som känner igen sig?

Anledningar till varför mitt sommarlov har gått så fort:

- Jag har varit bortrest nästan halva lovet
- Vädret har varit ovanligt bra (inget regn på flera veckor är ganska uppenbart en förbättring från tidigare år)
- De första veckorna spenderades med arbete på kyrkogården
- Jag har haft otroligt kul med mina härliga vänner
- Sommarlovet-10 har varit det absolut bästa på flera år!


Alvesjöbodarna, Öland, i somras :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0