Sunes sommar

Lite mulet väder, ändrade planer och här landade jag. Vid datorn och kollar på Sunes Sommar. Jag tänkte ta igen de där slappardagarna som inte har existerat. Sunes sommar är så himla härlig dessutom, så klockren humor. Precis i min smak!

Senare tänkte jag ta tag i uppackningen av mina kläder, som jag ännu inte tagit tag i. Men det är ju så himla tråkigt. Det är så härligt att åka bort, och när man sen kommer hem måste man ta tag i en massa jobbigt arbete... Någon som känner igen sig?

Först och främst måste jag se klart filmen, och trots att jag sett den miljoner gånger får den mig ändå att skratta lika mycket varje gång. Helt underbart!
 
Ett lite underhållande klipp från filmen: Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0