Time to go to bed

Här sitter en ganska trött tjej. Nästan så trött att orden på skärmen suddar ihop sig till en enda röra. Konstigt nog trots att jag inte gjort mycket mer än att slappa idag. Antar att tröttheten sen kalmarlägret och Öland kommer nu i efterhand. Kan ju vara bra det också, för jag måste faktiskt lägga mig snart om jag ska orka upp alls.

Imorgon är en Stockholmsdag inplanerad med Emma. Shopping och Gröna Lund. Så hoppas på en underbar dag! (och att jag kommer upp ur sängen)


Ett år sedan sen jag besökte Gröna Lund förra gången, och nu är jag galet sugen på att åka INSANE och alla attraktioner igen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Angelica

Den är grym! :D skit rolig

2010-08-16 @ 17:52:05
URL: http://angelicayltin.blogg.se/
Postat av: Maria

Den där skulle jag aldrig våga åka i. :S



sv: Japp, det gäller att vara hård mot sig själv. Man kan ju se datorn och tv:n som en belöning efter att man pluggat ordentligt istället. :)

2010-08-16 @ 21:58:39
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Synd att man inte bor närmare stockholm, då hade jag absolut velat åka den på bilden ovan! :D



Sv: Min absoluta favoritbok någonsin så om du har möjlighet att läsa den tycker jag absolut du ska ta chansen! Funderar på att beställa hem några fler av hennes böcker på engelska, någon favorit att tipsa om? :)

2010-08-17 @ 23:18:07
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0