Muffinsbak

Mitt på eftermiddagen fick jag ett ryck och strax därefter var jag i full gång med att baka vad man skulle kunna kalla "kladdkakemuffins".. Eftersom det är både enkelt och nästan obeskrivligt gott  blev det en liten uppmuntring på en annars ganska seg dag för lillebror och mig.


Muffins toppade med vispad grädde och jordgubbar, Lovely!


Av någon underlig anledning blir jag alltid så sugen på att dansa och sjunga (med min absolut falska röst). Dagen till ära fick låten med Melanie Fiona gå på repeat medan jag försökte kasta ihop en muffinssmet. Härlig låt dessutom! (Synd dock att den ska behöva förstöras av min inte alltför ljuva stämma)

Melanie Fiona - Monday morning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0