Utmaning - 6 saker ni inte visste om mig

Jag fick den här utmaningen under mitt lilla blogguppehåll, och nu är jag ju som sagt igång igen. Så jag tänkte passa på att göra den, bättre sent än aldrig! En utmaning är alltid en utmaning, och den kan man ju inte skippa.


Jag blev utmanad av Kajsa

Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker ni inte visste om mig:
1. Jag klarar inte av felstavning/uppenbara grammatikfel/särskrivning. Trots att jag är medveten om att jag själv skriver fel titt som tätt är det alltid lika irriterande att se. Speciellt när man gör det med mening. Det börjar klia i ögon, rinna i näsan och ger mig vad man kan kalla allmäna allergisymptom. Usch!
2. Jag har insett att jag är smileyskadad. Jag har nog inte genomfört en hel chatt utan smiley, någonsin! Människor måste tro att jag tvunget måste uttrycka mina känslor väldigt starkt när praktiskt taget alla meningar avslutas med en smiley.
3. Jag är värdelös på att hålla reda på alla mina saker. Speciellt när jag är bortrest eller om jag av någon anledning precis har städat (men annars med för den delen) Var är min tandborste? Jag hittar inte mitt linne! Var kan jag ha lagt USB-kabeln till kameran? Det där är frågor som yttras minst en gång per dag. Alla som har varit på läger med mig kan intyga detta, så som de har blivit utsatt för min röra i huvudet.
4. Jag dansar i mitt rum konstant. Det blir liksom förvandlat från ett ganska ostädat rum till en perfekt dansstudio. Allting ska dansas till, men bara här hemma förstås. Att dansa inför andra har inte riktigt varit min grej, och för mig själv är det ju alltid lättare att släppa loss.
5. Jag är lite nervös för att ta studenten, faktiskt. Jag har inte en aning om vad jag vill hitta på efteråt och att tänka på det gör mig bara stressad. Varför inte bara leva i nuet? Och inte behöva välja på ett tag till.
6. Jag älskar glass! Det är nog det underbaraste i livet, överhuvudtaget faktiskt. Det är ganska okomplicerat, men ack så gott. Jag skulle antagligen kunna leva på enbart glass. Stora glassar bestående av 7-8 kulor kastar jag i mig och är minst lika sugen på glass efteråt. Nej, jag tror jag är allvarligt skadad och behöver vård (för glassberoende, haha). Mitt beteende kan ju verka en aning sjukligt, men jag kan konstatera på att jag (absolut inte) är fullt normal.

Jag utmanar:
Louise
Pia

Angelica
Lowice
Carro



Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: Min första reaktion när jag läste att jag var utmanad var :"ouh nooo" :P Men jag har kommit över den reaktionen nu. Det skall bli ganska kul egentligen :D Även om jag har gjort den här utmaningen förr i sommar så gör jag den nog igen, dock inte just nu. (om den inte har dykt upp på fredag så ska du ta och påminna mig :P)

2010-08-25 @ 14:41:19
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0