Effektivt

Jag vaknade redan halv 10 imorse och självklart kände jag mig riktigt duktig. För att vara en helg under skolåret är det snarast ett mirakel. Jag hann till och med att städa lite och plugga.

Nu ikväll drog jag iväg till Lina för att träffa henne och Baoan. Jag kan nog konstatera att vi är lite (läs;mycket) speciella. Och nej, jag tror inte att någon skulle tro att vi är ens en gnutta normala. Men trots det så har jag två underbara vänner<3

Nu ska jag duscha och sen ta sällskap med min biologibok, väldigt roligt...


På sommaren är livet härligt, och mycket mindre stressat och komplicerat. Livet är bättre på sommaren helt enkelt! Kärlek till den.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sommaren är underbar, om inte annat bara för att det känns som att man tom har tid att ha tråkigt och ändå en massa tid över till annat.



Sv: Inte direkt men låten är så bra så får väl bara försöka låta bli att lyssna på texten. :P

2010-08-29 @ 22:57:49
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0