Déjà Vu

Oj, inte ett enda blogginlägg hann jag med att skriva under gårdagen. Som man såg på min planering så var det menat med Déjà vu-festen igår. En riktigt trevlig kväll blev det. Lite förfest hemma hos Viccy med lite sköna människor, inte mig emot faktiskt.
Riktigt roligt och trevligt blev det med lite annorlunda blandningar och självklart en del humor. Själva festen var inte heller så dum faktiskt, kan säga att jag hade en rolig kväll!
Förutom spårvagnsdelen, där det hela gick ut på att proppa in så många ungdomar som möjligt innan luften tog slut. Inte alltför härligt faktiskt att stå där, eller praktiskt taget vara inklämd i nån annan stackare som sitter ner bakom en.

Dock är min fot död efter en del dansande. Jag som har vilat i en hel vecka för att gå i klackskor en kväll. Igår kände jag konstigt nog inte av den så mycket. Och nu är den sådär jobbig och svullen igen. Usch alltså!

Nu förbereder jag mig för att åka iväg och ha julmys med mina kära vänner. Jag lovar, jag ska ge glöggen en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0