Happyface

Kollade nyss EDS:en (skolans dokumentationssystem, där alla resultat kommer in) och såg att jag fick mvg i Matte C-kursen och även mvg kvaliteter (på ena delen) samt svaga mvg-kvaliteter på slutprovet i Biologi A. Det gjorde min dag!

Speciellt eftersom jag tyckte att biologin gick såå dåligt, och för en gångs skull är jag faktiskt helt okej nöjd, för stunden i alla fall. Sen kommer jag börja analysera hur jag skrev och tycka att allt gick skit ändå, bara för att jag aldrig kan bli helt nöjd. Haha, men sånt är livet!

I vilket fall som helst var jag tvungen att skriva ett litet glädjeinlägg! Just för att allt stressande innan julavslutningen lönade sig i slutändan :)



Kommentarer
Postat av: cecilia

GRATTIS :D



och du... spara några pannkisar till mig!

2010-12-21 @ 12:08:23
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0