Jullovsplaner

Trots att de sista veckorna i skolan har varit otroligt stressiga och allt jag ville var att vila. Nu när jullovet väl är här har jag redan börjat planera vad jag ska hinna med under lovet. För samtidigt som jag vill vila, så måste man ju ha kul också! Sen inser man att lovet inte har varit så utvilande som man hade räknat med, men det viktigaste är faktiskt att ha roligt som tusan!

En lista på de planer som jag än så länge har:

December:
20:e  Pepparkaksbak hos farmor
22:a - Déja Vu - gymnasiefest
23:e - Julmys med vännerna, med julbak och glögg (har bestämt att jag ska ge glöggen en chans igen, senaste gången var jag ju ungefär 7 år, och då var det faktiskt ingen höjdare)
24:e - JULAFTON! Med familj och släkt :)
25/26;e - Julfirande med dem vi inte är hos på julafton :)
28:e - Extraträning gymnastiken
29:e - Gymnastikfix
31:a - NYÅR! Utan planer än så länge dock..

Dessutom har jag bestämt att jag ska hinna med:
- Städa (mitt rum borde räknas som en sanitär olägenhet just nu)
- Maratontittning av mysiga julkalendrar (kanske hinns med redan idag?)
- Läsa böcker
- Baka en massa julgodis!
- Handla julklappar
- Handla nyårskläder
- Åka pulka, skidor & skridskor
- Vara mycket med mina kära vänner! :D
- Kanske en shoppingtur i storstaden?

Åh, vad jag älskar att ha jullov! :D


Kommentarer
Postat av: angelica

är det extra träning den 28:de? :O har inte fått något mail från Karin.

2010-12-19 @ 15:49:10
URL: http://angelicayltin.blogg.se/
Postat av: angelica

Vadå har vi extra träning den 28:de? :O Har inte fått något mail från Karin.

2010-12-19 @ 17:18:24
URL: http://angelicayltin.blogg.se/
Postat av: angelica

Okej. ja jag var inte där så därför jag inte visste det. :P Ja mail kommer väl snart! =)

2010-12-20 @ 08:47:04
URL: http://angelicayltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0