Tillbaka

Oj, brist på uppdatering här! Sedan jag bloggade sist har det hänt en del. Jag har gått från att vara 16 till att fylla 17. Ja, eller det var väl ungefär det viktiga som har hänt. Annars är jag bara totalt förvirrad och har alldeles för mycket att göra för mitt eget bästa (just för att jag glömmer hälften :P ).

Nästa vecka ser ungefär ut såhär:

Måndag:
Plugga, Plugga, Plugga!

Tisdag: Projektstegsredovisning Engelska B
Nationella Prov Ma C
Ledaravslutning :)

Onsdag: Slutprov Biologi A

Torsdag: Redovisning av kemiuppdrag
Projektstegsredovisning Franska

Eftersom jag inte är klar med någonting av nästa veckas redovisningar (för en gångs skull inte på grund av att jag är lat, bara att vi har mycket att göra på en gång), så kommer min helg antingen enbart bestå av pluggande.
Hej jag har ett intressant naturvetenskapligt liv! haha.

Men vissa saker får jag faktiskt inte skippa oavsett om jag hinner eller inte.
- Träna gymnastik (mitt löfte är att aldrig skippa en träning på grund av skolarbete, och hittills har jag faktiskt lyckats)
- Sitta vid datorn (det är liksom ganska viktigt i vardagen)

Hur som helst, nu är jag tillbaka i alla fall. För jag har faktiskt saknat bloggandet! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Oj jisses vad mycket skolarbete du har! Lycka till med allt!



Roligt att du är tillbaka till bloggen också :D

2010-12-10 @ 12:29:06
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0