Utkast: Dec. 12, 2010

Istället för att vara hemma och tråka igår kväll åkte jag hem till Lina för film, glass och en massa prat. Linas gamla datormus (som var totalt värdelös) visade sig vara borta ohc ersatt med en ny. Eller rättare sagt hade hon blivit TVINGAD att skaffa en ny av alla som sitter där och gång på gång är på väg att kasta den i väggen (inklusive mig.)Tyvärr sprack julklappsplanerna till Lina på samma gång, men sånt ordnar sig alltid.

I vilket fall som helst borde jag tillägga att den tjejen är grym (om man bortser från valet av datormus förstås). Hon är så härlig, har otrolig humor och får mig alltid på gott humör! Sådana människor borde det finnas fler av! En härlig kväll var det i alla fall, trots att jag kom hem vid halv 4.
Jag fick också med en liten för tidig julklapp; den gamla datormusen. Haha, hon frågade om jag ville ha hammare med också. Jag övervägde det faktiskt, men sen tänkte jag att den kan vara ett fint minne eller nåt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0