Julavslutning

Blogg.se hade tydligen lite tekniska problem i torsdags, och det gjorde att det inte gick att logga in. Igår efter julavslutningen, där vår klass framförde en parodi på låten Kolmårdstroll och en dikt. Tävlingsmänniska som jag är, trots attj ag inte förväntade mig att vi skulle vinna så var det så jäkla surt att bli 2:a.

Men bara känslan av att terminen är slut och att det faktiskt är lov muntrade upp stämningen. Dessutom kom världens finaste Liina till Norrköping för en liten shoppingtur, som sedan följdes av en liten tjejkväll hemma hos henne. En hel del skratt blev det, dock inga julklappar köpta. Förutom ett par jeansleggings med hög midja och riktigt snygg nyckelring, men bara till mig själv..


En nyckelring från Victoria & Daniels bröllopsserie som jag länge har velat ha. När den nu kostade 29 kr istället för 79 så kunde jag inte låta bli. Jag älskar typ såna här nyckelsaker! :)

Låten som vi gjorde parodi på, och som handlar om den inte alltför vackra östgötadialekten.
Kolmårdstroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0