B-L-O-S-S-A, glöggen heter blossa

För några timmar sen kom jag hem från vår lilla julmysdag hemma hos Lina. Förutom att ge glöggen en chans så utbyttes lite julklappar. Av Lina fick jag en så otroligt söt fotlänk, som hon sa skulle passa perfekt till solbrända ben på sommaren. Bara sådär fick det mig att längta så otroligt mycket till sommaren, bruna kroppar och en massa sol.

Ja, men istället är det snart jul. Och oavsett om marken täcks av nästan 30 cm snö så har julkänslan ännu inte infunnit sig riktigt. Kan bero på att alla julklappar inte är färdigköpta (haha, det får bli presentkort med vad jag SKULLE ha köpt). Jag har i alla fall testat glögg. Och nej, smaken har inte förändrats så mycket sen jag var 7 år. Men jag skulle bedöma glögg som ganska dugligt ändå. Helt okej, och nånting jag skulle dricka upp om jag blev bjuden ungefär.



En trevlig lilljul blev det i vilket fall som helst! ;)




Kommentarer
Postat av: Pia

God jul!



Sv: Haha, 18-årsgräns på godis, ja det skulle nog vara en syn :P



Åh, roligt att du gjorde det :D Ja visst är det gott, och inte alls svårt att göra (= mindre chans för mig att misslyckas xD )

2010-12-24 @ 08:36:14
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0