Julhelgen

Det blev en fin och mysig julafton hos kusinerna med en massa god mat, julgodis och paketöppning. Jag fick till och med äran att leka med Idas nya Pet Shop-figurer först av alla. Haha, tur att man har så gulliga kusiner.

I mina paket låg det mestadels pengar, eftersom jag faktiskt inte funderat alls på vad jag har önskat mig i år. Och pengar till min kamera sitter inte fel. Men där under granen låg också lite annat smått och gott som jag såklart blev riktigt glad över!

Idag tog vi en tur för att kolla efter kamera, och eftersom det var 20% på hela sortimentet på Media Markt tänkte jag att det skulle vara ett ypperligt tillfälle, men tyvärr var Canon 550D slut och Nikon D5000 fanns inte. Så ingen kamera, men så småningom ska den i alla fall inhandlas.  Lite julförstörare att rean måste börja redan på juldagen dock..

Julkänslan återficks när vi fortsatte lite med julfika hemma hos farfar och farmor med julklappsbyte. Jättefina presenter och pengar! :)



Julaftons förmiddag

I bilen påväg till Norrköping :)

Min fina julklappar:
En parfym - Britney Spears Fantasy (som jag faktiskt sa senast i veckan att jag fortfarande tycker luktar så gott) 
Två necessärer/sminkväskor
Mascara - Fleur de Sante
USB-minne
En bok - Tusenskönor
Raggsockor (hihi, typ supermysigt!)
Chokladask
Pengar
Playstation Move + spel (tillsammans med lillebror)

Vi hittade tyvärr ingen extra handkontroll, men den tillkommer väl så småningom. Längtar tills jag ska spöa Martin i alla spel som finns, haha!


Imorgon fortsätter julfirandet hemma hos farfar och farmor och träff med våra andra kusiner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0